Medlemskontigent 2024

Roy André

Roy André Erland

Medlemskontigenten for 2024 blir sendt ut i uke 3.

Hei kjære medlemmer!

I 2024 legger Våganes FK om på innkreving av medlemskontigent og treningsavgift. Tidligere har dette blitt fakturert som én. Fra og med i år vil vi kreve inn dette i to omganger.

• Medlemskontigenten vil bli sendt ut i Januar
  • Treningsavgiften kommer ved sesongstart.

Medlemskontigenten for 2024 blir på 1.000kr og man kan da benytte fritidskortet til betaling av denne. Til info så har fritidskortet blitt utvidet til å gjelde alle mellom 6-16 år (2018-2008).

Mer info om treningsavgiften kommer senere, men denne blir en beskjeden avgift som varierer for hvert årskull basert på bl.a. antall treninger etc.

For betaling av medlemskontigent, vennligst følg oppskriften under:

1. Alle må lage en profil på Friskus https://www.sola.kommune.no/solafritid/fritidskortet/sporsmal-og-svar-om-fritidskortet/
  2. Klubben sender ut betalingsforespørsel i Spond, som vanlig.
  3. Man behøver ikke betale i Spond, men i Friskus
  4. Logg inn i Friskus
  5. Finne Våganes FK
  6. Marker betaling med «navn» + «årskull»
  7. Man behøver ikke sjekke kontonummer - klubben gjør resten.

Dersom det er noen spørsmål, vennligst ta kontakt med lagleder eller leder for Våganes; Roy André Erland på 934 21 876 eller leder@vaaganesfk.no

Heia Våganes!